Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~mama pn xsihat gak~

hye uols..
lynn betol2 xckup tdo & rehat..
semalaman jga nazhif yg asyik merengek je..
kesian nazhi ble hidung dye tersumbat..
xblh bnafas...
puting pn xingat dah..law lynn bg pn msti buang..
kesian anak mama..
papa yg sedut hingus nazhif mlm2.....

hari nei lynn plak yg demam+sakit kepale+selsema...
biar mama sakit jgn nazhif sakit...
kesian mama ble tgk nazhif sukar bnafas..
lynn punye selsema betul2 tangkap kt kepale & gigi..terasa!
mood pn hilang ntah kemane..xdpt crik mood ceria tu blk.
hehee..

pg2 sbelum mandi mcm biasa...lynn bg makan ubat demam dlu..
bru mandi & siapkn nazhif..
sampai kedai terus lynn tdokn nazhif yg sememangnye mengantok.

*mamapapa doakan nazhif cpt baek ye sayang....

Tiada ulasan: