Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...menu lunch hari nei...

hye my lovely fwen....
uols da lunch???
makan pe tghari nei..................

lynn pn xtaw nk mkn pe...
nk g tapau nasi kt luar....hjn lebat lak.
malasnye la hai...........

si kecik nei pn dok ngokngek lapO....
mak suh beli bubur.........erm...

haissssssssssehhhh.....
ape mau buat nei???

last2 lynn g je tapau.....
jalan2..usha2....
sampai daah ke destinasi....
'take away plz'
jom order..................konpem kne tggu!
hahaaaa.

wahhhhhhhhhhh...aroma menusuk kalbu..
perut makin rancak berkeroncong...
agak2 lgu pe ek??
lgu Amy Search kot...wakakaka.

 
chicken chop..
aikkk...mane kuahnyerr?
yeahhh...
kali nei air xtertggl lgik.
bubur ayam tuk anak bujang...
leh mkn sampai mlm nei....
kenyang la nazhif ari nei..hehee.
nei la kuahnye...
black papper...laen kali lynn try mushroom lak.
yg sbelah tu...salad lowh.


nyummy..nyummy....
jom kite mjamu selera wahai kawan2...

ble perut dah kenyang...
mula laaa mata nei berat lak.
huhuuu.

*Selamat Menjamu Selera

Tiada ulasan: