Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...skarang bkn zaman skolah...

hmm..segalanye bmula....................

haishhhhhhh...
fb adelah medan tuk mencari kwn2 lame, merapatkan silaturrahim, mengeratkn yg jauh...
tp ade yg mggunakan fb tuk bgado, caci hina owg...!

bile dah upload pic..mmg la ade yg nk komen2..itu adelah prkara biasa...
law dah xblh terima..buangkn sje pic2 tu...

tkot owg mengate g la dok dlm gua...
kwn ngan binatang2 ade yg dlm hutan tuh!

yg lynn klakar bkn ape...
mereka2 nei kwn skolah lynn gak...
ble dah gado..mule la tulis kt status mcm2...
mengutok sane sini....
ATTEN To Ols geng2...nk crik back up la knonnye..
nape x kowg je settle sndri??
smpai nk crik2 back p..pengecut la wehh!!!

yg sowg nei lak..pengkid.
nk jdik gentleman ar knonnye kn...
'lu ade bran..wa nk jnpe kt jb?'
pidahhhhhhhhhhh!
sdar ar diri tu cket..ko tu ppuan..nk blagak cm jantan..
kang law mber lynn tu dtg bwk jntn..ko gak naya kn.
dowg nei maen smbur ikut nafsu jek.
akal letak kt lutut!!
sengal...

nei bkn zaman skolah la wehh..
zaman msg2 ade geng..ade leader, berpuak2...
nk tarik2 bdk...nk serang sesuka hati ble xpuas hati..
nk gado tarik2 tudung...

xckup dgn tu dok hina2 owg...
tggl kt stinggan ar, umah murah ar....
whhh! murah2 pn..duit sndri bayO..kn mintak duit bpak ko pn.
bkn menumpang mkan ko pn..

nsb la kwn lynn tu cool...
name pn owg dah kawen..matured la kn.
dye lgsg xlayan agas2 tu sume!

dlu zaman skolah..
kwn lynn nei biase2 jek.
xdelah nk pkai bju skolah 'Canggih', kasut converse, beg mahal2...
dok flat...
tp lihatlah dye skg..
dah lbh maju dri agas2 tu sume...
kerjaya mkin maju, kewangan mkin kukuh, dah pkai kereta, blh bli umah sndri.
berkat la sume tukn...ade suami yg sentiasa menyokong dicc.

zaman dah brubah...
umO pn da mkin meningkat...
bkn mkin kecik..
be profesional la...matang cket.
bru komen cket dah melenting!
bknnye komen mjatuhkn ko...owg tu komen tgor cara ko xbtoL!

iyelahhhh..
time ko cple..ko brubah pkai tudung, ari2 pkai bju kurung...
bf la yg suh kn...
ble da break off..ko pn brubah gak la kn..
tp trok brubah jdik seksi meksi...
xphm aku...!
law ko xnk owg mengate..xyah la nk upload n tulis terang2 cmtu.
ko gak yg xde otak..!
just be ur self...xyah nk hipokrit!

p/s: rasa2 xbleh nk kne tegor..tegor2 la dri tu sndri. xdelah hati sakit kn..law taw sedar dri...
yg penting ble aku xkacO idop owg..jgnlah sbok2 nk nyebok hal aku lak.

Tiada ulasan: