Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...suka suki bsama nazhif...

yeahhh..!!!
jom uols suka suki dgn Nazhif yg comel nei..
asik dok dlm kedai jek..

"caye bushan la mama..jom ar alan2."

so lynn bawa la ke kdai game...50m dri kdai lynn jer.
jalan2..pusing2...xlarat lowh mama nk dukung.
nsb baek ade mak ngah yg rajin nehh..
huhuuuu...


"mama..caye akot la.."




"mak ngah, caye nk tuyon laaa.."


"hehe..bestnyer...caye nk maen lg pasnei.. bleh ea mama??"

xbleh la naek byk kali yayang...
skali maen rm1..bkn 20sen.
law zaman mama dlu yelah...20sen jek.
ecok2 kiter maen lg ea...
haishoOo..bankrup mama.

p/s: acct skali2 nk bg merasa..bkn la lynn nk mengajO ank maen benda2 nei sume...law biasekn mmg la naek lemak. pastu, ble ank meraung2 nk naek..yg jdik parents pukul2 marah2 ank lak..pdhal dlu parents gak yg ajarkn.. Elakkn cmtu ye uols....

Tiada ulasan: