Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Award dari Aesya Zealous

wahhh...puji2an 1000x tuk Aesya *click tuk blog beliau
rajin Aesya bosan2 dok wat award tuk kawan2..siap de frame lgik.
canteknye................lynn sgt2 suke3x!!!

akan lynn letak kt dinding tepi....hehee.


see, cantek kn..kn..kn..
bkn senang nk dpt....
ade syarat gak nehh...kne jawap soalan dulu.....

soalannye adelah :

1. suka melukis tak?
    - lynn mmg ske melukis..sgt2 minat seni.


2. bosan bosan suka wat ape?
    - ske bkhayal, berangan...biasnye crik member borak2.hehe. bkn mengumpat taw...jauhkn.

3. kenapa siput babi jalan lambat? haha :DD
    - asal lambat je siput babi, asal siput babi je lambat...pening dah.wahahaha.

4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
    - tgk kt pic comey..tp law jumpe siap blanje pizza lg comey.hahaha. anda mmg comey Aesya...
 
yes! lynn dah jwp semua soalan2 beliau..skg blh la g eksyen2 tampal kt dinding tepi tu.wakakakaa.
 
oOops..lupe lak...lynn bh tag sape2 lynn ske....nti lynn btaw kt shoutbox uols keyh. pizZzz!!! (",)
 
 

1 ulasan:

Aesya Zealous berkata...

hehe suke ek. semoga jadi friendly blogger yang best :) kem salam kat nazirul.hihik