Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Award from Chegu Along!!

hmm..1stly say thanx a lot to Chegu Along cz bg semua followers award...

haha..lynn nei mmg lambat...
maklumlah..lame dah xblog walking...skali jln2 bca n3 owg..best2 sumenyer...
jeles i..hikhikhik. [ketawe gedix]

stelah dibelek2 habis blog Chegu Along nei...bru la lynn prasan yg Chegu Along bg award..
cm lynn je owg yg plg lambat amek award tuuuu.....[muncung pnjg cket]



ape yg uniknye blog lynn neh???
haha..same jek. xde pape yg unik pn...huhu.

cantekkan...pink hijau lgik!
mmg sesuai, sedondon, secocok & bagai pinang di belah dua......
saya suke suke suke sgt....
maceh...

p/s: btmbh la koleksi award lynn...cewahhh.

Tiada ulasan: