Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Mutiara Doa~

Doa ketika mengambil wuduk
"Tuhanku, ampunilah segala dosaku, luaskanlah (lapangkanlah) rumah tanggaku & berkatilah rezekiku."

Doa ketika mununtut ilmu
"Wahai Tuhanku, kayakanlah akan daku dgn ilmu, hiasilah diriku dgn ketenangan jiwa & muliakanlah akan diriku dgn takwa & elokkanlah diriku dgn 'afiat."

Doa penerang hati
"Wahai Tuhan kami, jgnlah Engkau memalingkan hati2 kami setelah Engkau mberi petunjuk kpd kami & berilah kpd kami rahmat-Mu, bahawasanya Engkaulah Tuhan yg sgt byk pemberian-Nya."

Doa untuk ibu bapa
"Tuhanku, rahmatilah akan ibu bapaku sebagaimana kedua2nya mdidik aku sewaktu kecil."

Doa ketika sukar menyelesaikan sesuatu urusan
"Wahai Tuhanku, tidak ada yg mudah melainkan apa yg Engkau jadikannya mudah, & Engkau mghapuskan dukacita dgn mudah jika Engkau kehendaki."

p/s: tuk ari nei..hanya sebahagian kecil sje yg dpt lynn kongsikan.
Amalkanlah doa2 nei..mudahan2 ketika kita semakin dkt dgn Tuhan semakin bersilah hati kita. Amin.

Tiada ulasan: