Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~tiba2 teringin lak~


Selamat Hari Selasa uols...
wawawaa...tetibe laks.

law baca tjOk n3 di atas tuhh..
uols rasa ape yg lynn teringin???

tekak nei semlm tbe2 teringin nk minum something lak...
hurmm...ade pape ker???
hehehee.... =)

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
V
V

tgk uols...cawan punyelah besar...
dah kira size mangkok maggie nei..
law kedai rm5 belambak la jual..lawa2 lgik.huhuu.

tergoda btol lynn tgk masa waiter tu letak dpn lynn...
xsabarnye nk sedut masok teak..hehe.

ble dah dpt sedut uols...
aduhhh...nikmatnyer....huhu.
law uols nk taw..air nei blh menyejukkan badan taw....

nk taw ker air ape nei???
xnk taw pn lynn nk btaw gak.....
jeng...
jeng...
jeng...

[close up]

skali air bali la uols...
dah lame sgt lynn xminum air nei...
biase lynn asik minum milo ais, teh ais...law ade hubby kadang layan lak nes ais...
ble tang air buah lak..xde laen...watermelon or apple...tu jelah.
smpai kdg2 rasa bosan xtaw nk minum air ape...
huhuuuu....
nei la jdik nye pas air bali tu sume lynn dah sedut habis....
punyer la byk bali nye....
haissshhh..xlarat lynn nk makan hbskn uols..
last2 tolak kt mak...mak yg tlg habiskn...

oOops....lupe lak.
si kecik nei pn sibok nak merasa gak....
so lynn pn sudukn la sesudu dua.....lebey sbenarnye.hehe.
siap kunyahkn bali bg nazhif rasa lgik...
bujang nei pe lg..bkn maen teruja & seronok goyang2 kaki laa.hahaha.

p/s: slalu makan buah limau bali jek.

Tiada ulasan: