Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~tiru macam saya~

yeahh..jom tiru mcm saya...
dptkn tips2 maintain bgaya dri saya...
'jgn pandang ku sbelah mata..wlpn umo ku masih muda..lalalalaa~~'

lihatlah gelagat2 bujang senang..dgn gaya tkini dri Lynn Johari the Hots Mama..
ecehhh...tprasan lebih lak.
malu caye..wawawaaa~~

mempersembahkan.............................jeng, jeng, jeng!!!!

"Lihatlah Dunia"

sgguh bergaya anak bujang mamapapa nei...
[puting xlepas..huhu]

bsama mama tersayang...
nampak xmulut nazhif yg senyum tuuu???

[spek pinjam nei..huhu]

hamboiiii...encemnyer....

agak malu2 mulanyer....

dah mula tersenyum..dgn mulutnye yg kecik & comel tu..
tp ble suara dah kuar..mak aihhh, 1 kg leh dgr....ishhh3.

wahhhh..jelingan manja dri nazhif...

alamak..nampaknye ade sesuatu yg menarik perhatian si bujang nei...
sampai sggp xnk tgk camera nehh...

xper..kite akan bjumpa lg di n3 yg laen...bubbyex.

Tiada ulasan: