Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~ini adek abang~

kali nei lynn nk kenalkan 'adek' kpd 'abg' yg lynn citer itu ari...
abg dye comelkan...masa kecik2 jek, dah besar agak kureng cket.hehehee.

skg kite kenal ngan adek dye yg lebey comey lak.. =)

[masa umo setahun lebey]

[nei gambar feveret lynn..sggOh comey!]

nama: Ezyrafiq Hazree Bin Yusri

mak lynn sempat jaga Afiq dri umo pas pantang sampai umo 8bln lebeh...
pastu family Afiq pn pindah Bandar Dato Onn, Kempas...
tp kadang2 law cuti lynn slalu gak g rumah dowg..maen2 ngan abg & afiq..
nazhif pn ske maen dgn 2 beradik nehh.

2 mggu yg lepas abg sefamily dtg ke rumah lynn..tp skejap je..
dowg dtg pn time tu dah maghrib..so lepas je maghrib dowg pn berangkat cz papa nye ade jemputan yassin pas isya'...
dowg dtg pn xbtaw..tbe2 jek.
nasib kebetulan lak ari tu lynn & mak off...so we'ols ade kt rumah.
acct, we'ols pn baru je blk dri pasar mlm....

[nazhif ske maen dgn abg]

[rafiq ske mkn popcorn]

wlpn dowg dah pindah jauh..masih lg ingat kt we'ols...
abg & afiq pn still pggl mak lynn 'mak' & babah lynn 'babah'.
harap hubungan kekeluargaan nei xkn terputus sampai ble2.

Tiada ulasan: