Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~Putera Puteri~

salam readers..
tgh lynn dok gatal2 tgk pic2 lame...
tbe2 tersenyum lak tgk picture's nei...


[nampak sgt muka bdk lg]

nampak xbaju ape yg lynn dok pakai tu??
hah, tulah baju Puteri BN.....
time nei lynn kt Langkawi..g umah mak mentua kt sana...
kne lak time tu nk musim pilihan raya...
[lynn lum cukup umo lg nk daftar..hehe]


[petugas BN]

oleh kerana mak mentua lynn kenal rapat ngan ketua Puteri Umno Langkawi..
maka ketua puteri..Auntie Syam ajak lynn ikut jd petugas..
pg2 kul 6 lynn dah bgn..semangat. maklumlah..1st kn..nk merasa la pengalaman tu.

[masih kategori putera lgik]

hubby lynn pn join sama..
keje kitorang xdelah ssh mane pn...just ronda2 jek.
naek kete Auntie Syam ronda 1 Langkawi..mane auntie sggh..kitowg pn turun salam2 gak..
cewahhh..cm vvip lak.hehe.
penat tp seronok taw uols...dpt jalan2 pusing pulau la katakn.huhu.

dah ptg tu..we'ols pn blk la....
sampai je kt umah..dgn haus, penatnye lg..terus tebongkang kt atas katil...
tulah pengalaman pertama lynn jdik petugas BN...hehehee.

 

Tiada ulasan: