Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

~saya giler kereta~

huahuahua...demam drift masih melanda lynn wlpn ari ahad last.
kihkihhh....hmm, lynn mls nk cakap byk la uols...
so ape kate kita lyn picture2 drift cars ihsan drpd bf lil sis lynn....
jeng...jeng...jeng....

eh..eh..picture nazhif lak....
see uols..nazhif pn nk g drift aw..siap dah pkai t'shirt ferreri lgik.

skg baru picture btol uols....td intro jek.heheheee.

hoho..flat johor laa....

wahh..sggh tergoda lynn....ngehh~~

oOops..mamat mane lak neh???
haha..neilah kwn2 kpd bf lil sis lynn...nk jugakkk.
xblh ngorat..tahun nei masing2 nk SPM.

uits....menawan kalbu.
tp ingat uols..jgn maen blkg....ahahahaa!

yg nei versi kereta veteran cket..huhu.

oren kaler lgik.

hamboii...lampu cm kereta batman lowh.

yg nei...hmm, xbape nk tergoda.wawawa~~

cantek..cantek...bg free leh???

wlpn sbelah petangnye hujan lebat..
tetap xpatahkan semangat peserta yg join...masing2 makin berani tunjuk skills.
wahhhh...tabik2.
acara drifting hbs pd jam 4p.m....lynn pn xtaw sape menang cz lynn dah sibuk jga kedai.hehee.

nota cinta: sedang berangan2 nk bawak sport car!

Tiada ulasan: