Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

cerita Raya yg tertunda!

bru skg lynn sempat nk update stoies...maklumlahkan....
okla...nk citer pasal raya yg lum basi lgik. tp hampir2 la kan..he3...

tahun nei 2st raya lynn n nazhif pkai color biru....tema asal hijau...tp tpaksa ditukar dgn sbb2 xdpt dielakkan...

tghari lynn 1 family da gerak blk kg..dkt je. ikutkan ari2 pn blh balik..kt pontian la katakn.
law uols nk taw..lynn family yg ke2 sampai kg..
nenek lynn n makcik tgh masak2..
father lynn terus duduk bersila masukkan beras dlm sampul ketupat...
oOops...ada cerita disebalik ketupat yg father lynn buat tu..nti ea............hehee.

papepun layan la pic2 lynn beraya kt kg nei dlu keyh....

dipagi raya yg indah...cehwahhh, kt tiang seri lg posing..keh3.

ratu kebaya la konon3nye...

nei dgn nazhif lak....

barulah namanye anak mama..sedondon gitu.

alala..anak bujang mama yg hensem.

meriah sggh raya thun nei uols..
maklumlah..czen lynn yg sebaya sume da kawen..anak pn masing2 sama baya..beza beberapa bln jela..
tp antara 3owg..nazhif yg merangkak dlu n dah btatih dlu..
yg laen2 masih berenang2 lgik..hehee.

anak mama beraya sakan..dpt duit raya pn bkn maen seronok lg..tp kejap jelah..pastu mama gak yg kena kutip simpan dlm purse lepas nazhif campak..

semua owg pn ske  dgn gelagat n telatah nazhif yg comel n hencem tuuu...
didukung ke hulu hilir..jalan sana sini...hamboi.

oklah uols...act lynn xbyk masa..break 2hours je..pasnei nk masok kje blk...huhu.


Tiada ulasan: