Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Oppa Gangnam Style difitnah !

 [kredit tuk beautifulnara.com]

haishh..pelik LJ tgk manusia2 skarang..suke buat fitnah secara terang-terangan lak tu...


[kredit tuk beautifulnara.com]

dowg nei ade je idea kn..law pasal nak mengumpul dosa kemaen pandai..dah tu, ajak yg laen sama ikut berdosa gak.

rasanya tarian Gangnam nei xde kne mengena dgn salib la atau Nabi Muhammad SAW

ape yg LJ tahu...
Oppa - Abang
Gangnam - nama tempat orang2 kaya dekat Korea

jadiknye Gaya Abang Gangnam/Kaya

haishh..mcm2 la dowg nei..xreti LJ nk komen. nti xpasal2 LJ lak yg kene hentam..huhu.

hero LJ tu..ske btol lg Gangnam..law tgk video clip lg ar..bkn stakat tpaku dpn TV..siap bjoget2 menari2 tuu...
sbenarnyekn LJ ade gak terfikir..yg tarian Gangnam tu leh jadik cm tarian poco2..kn uos..
agak2 boring tu kan...law nk suh LJ jogging..terus terang mmg LJ xtahan..cpt sengal pinggang, jantung LJ pn xbape kuat...jdiknye melalui tarian pn boleh knnnn.

sedikit selitan....boleh gituu...

dulu lagu Zizan & Kaka nk disenarai hitam kn sbb takut ble remaja2 dgr dowg akan buat benda yg sama..maksudnye kt sini lari dari umah, lari ikut bf..ntahape2 jelah.
padahal..dari sbelum wujudnye lagu tu..dah mmg blambak2 kes remaja lari..jgn kate remaja je..owg tua pn ade !

pape pn LJ tetap ske lagu2 nei....enjoy !

END


" this is LJ official blog =) "

5 ulasan:

mummy_ayu berkata...

sgt setuju dgn LJ...Ayu pun masa baca pasal isu lagu nie..mcm pelik jer..semua pun nak harap..padahal..lagu nie hiburan jer...ada plak yg nak kata sampai boleh murtad..tah apa2 tah la...

Iwan berkata...

dengar aje lagu gangnam teringat cerita korea the great doctor

.:: Lynn Johari ::. berkata...

mummy_ayu : sbenarnye dowg jeles tgk lagu nei meletup sgt.hehe.

iwan : LJ pn peminat citer korea gak.

Romeo Laut berkata...

Yang aku peliknya, dengar lagu, terus murtad apa bagai. Orang bukan Islam hari-hari dengar azan dekat TV, tepi surau, taman perumahan, tak ada pula dengar mereka masuk Islam ramai-ramai. Susah betul dengan Melayu.

.:: Lynn Johari ::. berkata...

Romeo Laut : betol tu..dowg nei sengaja nk mencetuskan kemarahan owg Islam sbenarnya..