Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Ahmad Nazirul Nazhif

Selamat Petang =)

hari nei xbape nk ade idea sgt LJ nk update....
so, kite layan jelah gambar2 nazhif oke......LJ pn tgh jiwa kacau neh.

renungan mata mu menawan hatiku =)

bukan LJ sowg yg cakap cmtu..tapi kebanyakan kawan LJ sume ckp cmtu...
matanye redup, matanye cantek, matanye memikat.....

Nazhif penggemar cupcake....exspecialy perisa coklat....
LJ kurang gemar makan kek2 nei...xminat.

Nazhif peminat tegar kereta....
sama macam LJ.....sgt2 minat kereta..
bile buka F1..3 jam, 3jam la nazhif dok ngadap tv tu..xbegerak kecuali time iklan je.
kadang2 law jalan2...
dari jauh nazhif dah boleh cm preve..."maa, ve..mama ngong2 peve..."

law nampak viva, vios, benz atau kereta memandu confirm nazhif sebut "babah"....

law nampak alza putih nazhif akan sebut "abang"...sbb dah penah skali dua naek kereta kawan LJ...


law bab posing2 nei serahkan pd yg pakar...huhu.

LJ ske sikat rambut nazhif ke tepi..nampak skema sgt.haha.

hensemnye hero mama sowg neh....
geram mama ! cm nk cubit2 je pipi nazhif....law balik je keje, terus LJ gomol2 nazhif...
confirm nazhif jerit2 minta tolong...haha.

15hb October 2012
genaplah umo hero LJ nei 3tahun......

pejam celik, pejam celik..skejap je hero mama dah besar.

mama love u more nazhif..mwahhh2. =)

 " this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: