Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Biar sentap dengan hati sendiri !

hati memang sangat rapuh. sangat mudah jatuh dengan harapan palsu.
biarpun tahu palsu, hati masih lagi meletakkan harap.
tak mampu nak scan antara benar dan dusta.

meletak harap pada kata-kata manis yg ditabur..

"betol. saya serius dengan awak. saya dah lama kejar awak."

atau

"kalau saya xserius, watpe saya ajak awak keluar."

paling tidak

"saya serasi dengan awak."

janji-janji yg belum tentu boleh dikotakan...

"saya janji tak maen2kan awak. saya janji tak tinggalkan awak."

mudahnya melafazkan kata....
atau
diri yg mudah percaya..

terus perasaan bertukar sayang, terus kononnya tak sanggup kehilangan, tak sanggup ditinggalkan. walhal, baru sehari keluar bersama.
perasaan apakah itu? benar sayang atau cinta? atau kerana terlalu mengikut perasaan? mengikut rasa yg tak pasti?
sungguh aku tak paham.

tolong berikan aku jawapan tuk setiap persoalan ini..

"hey hati ! sudah2 la menaruh harap. yg sakit ko bkn owg laen ! ko sndrik yg tanggung. tolong jangan mudah jatuh hanya pd kata2, jangan mudah percaya tingkah yg hanya sementara itu. bersandar pd harapan yg tak pasti, makan diri wehhh."

bukan mudah utk menafikan rasa...rasa yg bukan diundang.
bermain dgn rasa yg mudah datang dan pergi...bohonglah kalau hati tak terasa.
walau tahu risikonya..sakit !

--melainkan ko 'si pemain cinta'..

" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: