Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Itu Dulu

masa bercinta..

"u, i sayangkan u..cintakan u seorang je.."

maklumlah, tengah sayangkan...

"u, semua cakap kita nei sweet couple taww."

time tengah suka...
tengah mabuk kepayang bak kata orang2 veteran...

"sumpah u tak sama dengan ex-ex i yang dulu..u laen. i suka rambut u, cara u layan i, style u..stylo sangat, cara u layan i pun berbeza..bla bla bla...."

itu dulu..
dulu la kannn...tengah hangat bercinta.ahakssss.

sekarang bila dah kawen.....

aku malas nak komen tulis lebih2 panjang....
otak aku sudah penat bekerja...dan sekarang aku sedang jalan kerja mencari idea baru...

nahhh, aku sajikan kalian......
selamat berhibur...




" this is LJ official blog =) "

Tiada ulasan: