Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Pelan-Pelan Saja

banyak-II lagu Kotak Band (Indonesia)..aku paling suka lagu Pelan-Pelan Saja.

kenapa?

sebab video klip lagu nei sangat best...
bila perempuan tersebut masih boleh tersenyum sambil melihat gambar -- cinta dikhianati.
masih boleh tersenyum melihat kekasih hati bersama perempuan laen lain -- merelakan.

inilah baru real cinta sejati, seperti yang slalu orang sebut-II

"cinta sejati adalah apabila kita merelakan dia pergi dan bahagia di atas jalan yang dipilihnya maka kita turut merasa bahagia untuk kebahagiannya itu."

dan rasanya LJ sudah pun merelakan 'dia' pergi dengan keputusan dibuat..
LJ bahagia melihat 'dia' bahagia disamping anak dan isteri tercinta..

dan

hidup LJ tetap perlu diteruskan..

"buat apa kita tunjukkan pada dunia kesedihan yang kita lalui..sama seperti menunjukkan kelemahan diri sendiri."

so pada uols...
sesingkat mana pun hidup ini, kita tetap patut nikmatinya atas jalan yang telah kita sendiri pilih ♥


enjoy singing !

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: