Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Megurine Luka

siang tadi, aku sudah pergi tempah Megurine Luka untuk 1 body kereta..hujung bulan nei siaplah.
so, aku sangat tak sabar nak tengok design & hasilnya...


comelkan Luka nei..

aku surrender buat Miku..sebab dah ramai sangat buat, macam tak best lak..
apa pun Luka nei kawan Miku gak...

mula-mula aku rasa nak buat Kagamine Rin..tapi Rin nei rambut pendek lak..sangat aku tak minat perempuan rambut pendek walaupun kadang2 nampak style..
lagi satu, Rin nei kaler kuning la pulakkk...

so setelah ditimbang tolak campur darab bahagi..Luka jugak menjadik pilihan hati.
oke lettew..pilihan aku muktamad dah..
kang kalau2 aku dok pikir2 lagi..pendirian aku jadik tak tetap lak.

so, be patient & waiting....

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: