Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Dugaan Bulan Puasa

besar betul dugaan aku bulan Ramadhan bulan mulia nei..
lepas satu, satu lagi menyusul....
penat la aku nak hadap benda2 nei..

haishhh, tak settle lagi masalah peribadi aku sampai melibatkan orang laen..
masalah lain lak datang...
dugaan bertimpa2...semoga Allah melindungi aku. Amin.

mungkin ade hikmah disebalik yang berlaku..
hari ni hari aku..hari ni kau buka aib aku...aku takkan balas, biar tuhan yang balas..
kalau bukan cash kat dunia, tunggu la kat akhirat..

nei dugaan aku semalam.....


time aku otw nak gi majlis iftar kat Taman Bukit Mewah..
nasib baek la ade hero 2 orang tolong heroin yang sowang nei.huhuu.

"dah ensem2 dengan baju melayu nei..nak kena buka tyre lak"

membebel la jugakkan..tapi tolong..
mulut je bising hati baek..hehe.

kebetulan plus pun lalu...skejap je je pun, tak la lame.

sabar jelahhhh.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: