Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Vossen Lover ♥

huhh..nampaknye semakin lama semakin ramai lak Vossen user..
1st aku pakai dulu..then post kat page koleksi..
ehh, makin hari makin ramai lak post pakai vossen...

siap ade yang komen 'tak tahan tengok dewi pkai vossen"..hahaaa.
ini semua poyo.

kita nubis je baru blaja maen kereta...hahaa.


cantek kan vossen aku..angkat2 kening sikit.wakakaa.
law dapat silver betol lagi caree...
tapi aku takde masa sangat la asik nak lap sportrim je tiap malam cam cik N..huhuu.

nei laa gambar yang dapat lebih kurang 130 like, 150 komen...
gambar 1 st aku post...huhuu.
ramai yg pm aku tanye mane nak carik, harga berapa, size ape, offset bape laa...huhh.


Shafiq Avy...
orang kedua post lepas aku...dye yg tak tahan tengok aku pakai vossen, dan2 terus tukar.


blue vossen...
kalau dye spray biru cerah cket lagi lawa...biru nei cam gelap sikit.

aku rasa kaler2 nei dowg spray sendiri kot...
tapi time aku nak masuk..kat kedai tu ade kaler oren, gold..yg paling cantek aku tengok merah..pehhh.


yeesss, gold kaler...
seyes cun yang nei...woww ! hehee.

yang aku nampak tu bukan gold camnei...yg kat kedai tu sikit je gold nye..
gold nei lagi lawa..kene ngan kaler body...


baru nei aku tengok myvi purple masuk vossen...9jj katanya.
aku punye 8jj je..tu pun agak cuak gak laa..hahaa.

ade yang post 'ROTA dah bole simpan stor..skang musim vossen.' kehkehkeh.

aku minat BBS..
aku tak minat sangat rota..law minat pun aku suka yang batang kecik2 je..
cam viva bawah nei pakai..


haa, law tak hari tu aku nak pakai yang nei..8.25jj, kaler memang dah ngam dengan pinky aku..
tapi aku tak jadik angkat sebab dah kena racun pakai vossen...

takpela..pinky aku skang pun dah oke..
tunggu tahun depan lak...skang kumpul duit lagi, modal dah habis.hehee.

lepaskan raya dulu...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: