Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Beraya sambil lepaking...

Jumaat Malam Sabtu rumah aku buat open house..
Sabtu malam minggu budak2 nei datang lagi 2nd round...teman member katanye.
hamboiii melepak kat rumah aku kemaen lagi...

bila bapak aku tanya...

abah : semalam kenapa tak datang?

member : ehh, semalam dah datang cik..

abah : owhh, tak perasan...

hahaa, jujur nye jawapan...3 botol air gas habis, makanan..kerepek, kuaci semua aku keluarkan..
baru betol beraya..hehee.


dari rumah aku terus gi Country Garden yg baru buka kat Danga tu..
jalan2 amek angin malam..
seronok..macam kt overseas..kikikiiii.

tapi tulah, bab nak masuk parking..berpasir, berlekuk2 lak..nasib tak lecak.
kotor pinky...aku dah la malas nak mandikan..


nei lepaking kat Tune..lepas tu ramai lagi yang join...
function habis jb malam minggu...
dengan excident lagi...huhuu, sesak wehhh.

time nei masing2 naek sticker AVS...
nak suh aku naek gak..celah mane aku nak tampal sehh..
dah tu suh aku tampal double lak..huhhh, tak mau laa.
tampal kecik nye sudahhhh.

lepas tu gi dataran supper lak..supper la sangat kul 3 pagi....
tapi paling best, bersusun kete2 oldscool kat dataran..pehhhhh, tak bole tahan tengok.

kul 4 aku sampai ruma..law layan budak2 nei, subuh baru balik.
baraiiiiii.......skali2 katanya.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: