Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Open House Syawal 2013

Open house nei kira macam las minit confirm..
so tak ramai yang aku sempat roger..kiranya ramai yang aku tak jemput.
sori la ye uols...


tema HITAM...tapi pasal baju raya hitam aku dah pakai, tengah basuh..
so aku pakai la kaler biru gelap..


nei antara menu yang ade laa...

soto | lontong kering | lontong | satey | lengkong | kuih-muih | nugget | kopok lekor | mi goreng | buah | air

soto je mak aku masak..sebab soto mak aku memang terbaek, tiap tahun mesti ade.
yang laen..catering je uols...


nei geng2 bf adik aku..geng2 76 katanye...
pantang nampak aku..."kak long" memanjang.....


yess..buat la macam ruma sendiri, sebab tuan rumah tak kisah.hehee.


dah kenyangkan masing2..layan Fast & Furioust pulakkk..


bersama bakal adik ipar..
abang pun dah join PPEOC skang..wahhh, dah leh tt sama.hehee.


hero nei mengaruk..aku pun buatkan la milo..
skali tengah2 minum, aku tengok nazhif bangun...
nampak tak ape hero nei pegang???
kemaen kedekut lagi "cuk punya"...lokek tak bagi pinjam.


terima kasih buat semua yang hadir masa open house rumah aku, tahun depan jumpa lagi :)

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: