Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Suasana Pagi Raya

suasana pagi raya rumah nenek aku memang meriah..
masing2 akan datang..makan ramai2..baru sesi bersalam-salaman, bermaaf-maafan..


biasalah..dah besarkan takkan nak gi collect lagi..
duk rumah layan tv jelah, cerita best2 semua..sambil tunggu orang datang beraya..
kuih atas meja tu..kitorang jugak yang makan..hehe.


bile dah ramai2..sempit gak la ruang tengah tu..
so beralih la ke ruang tamu lak...hehe.


yang datang tak putus2 sampai malam..
baru amek bantal nak baring, ade yg bg salam..
asal nak baring je..ade yg datang..huhuu.

memang meriah laa...
tapi tahun nei aku pun tak beraya sangat kat kampung..
petang raya ke 2 pun aku dah balik JB..
sedara aku yang lain pun sama.

tapi, syukur perjalanan pergi balik aku lancar & selamat..
paling penting abam J pun xde.kikikiii.

Selamat Hari Raya

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: