Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Wedding Kenet & Manje

Selamat Pengantin Baru kawan :)
semoga berbahagia & berkekalan hingga ke syurga


sekitar majlis akad nikah


Vespa Johoreans


serius sangat cool kan majlis persandingan diorang..
grand habis beb..wedding of the year.


nice shoot


antara gambar yang aku suka..cool habis !


dan..dan...
ini adelah gambar yang paling aku suke sangattttt
nampak manis, comel..manje sangat ♥

pengantin lelaki kawan aku..sebaya.
satu taman perumahan, sau sekolah, satu kelas, satu bas sekolah..
kawan gadoh, kawan gurau..

paling aku ingat masa form 4..
bile belajar sains je..dye suka pinjam kerja skolah aku..
bila bab matematik, sanggup datang ke rumah..

pernah skali class sains dye kene denda sebab tak buat homework..
lepas tu nak salahkan aku sebab tak btaw dye...
alahaiiii, mane la aku taw...

acctualy, dlu kecik2..aku mengaji dengan bapak dye..
jadik secara automatik kitorang rapat..bapak dye lak panggil aku Aishah
selalu kene usik nak kawen kan aku dengan dye..

semua tu tinggal kenangan uols..kenangan yang sangat manis.
macam mana la agaknye kalau kitorang semua berkumpul balik...mesti haru, keluar semua cerita zaman nakal2.hehee.

pape pun, aku harap dye bahagia dengan pasangannya til jannah.
Amin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: