Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Coklat vs Pujuk

haishhh, seumur hidup..
sepanjang 25 tahun aku hidup..
inilah 1st time aku buat benda yang boleh dikatakan jiwang..


cam comey je..cam comey je kannn...
heheee.....1 paper bag penuh dengan coklat...

konon2 cinta hati merajuk..seminggu tanak jumpe
oke fine..

petang tu, aku g pass kat member papa je, siap tapaukan mi goreng basah skali....
lepas tu aku terus balik rumah laa, sambil2 wasap baring2 kat sofa mengadap tv..
aku tunggu jekan....tibe2,

"mamaaaaaaaaaaa"

hahahahaaaaa...gelak2 kat rumah, seronok kene kan cinta hati.
cehh..kite pun buat2 la tanye kenape kann...last2 aku jawap;

"saje nak bg papa chubby..lalalalaaa"

cehhh, skali malam tu dengan aku2 skali dye suap makan coklat..ngelat.

"konon beli coklat nak pujuk papa lettew"

elehhhh.....
siap ade kad comel lagi, puas aku pikir ayat last2 aku tulis ............................
adelah, mane leh btaw uols..ikikiiiii

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: