Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aku ada Mereka ♥

saat aku sedang berperang serta bergelut dengan emosi manusia yang semakin menggila..
saat aku sedang susah hati, kusut, mengalami tekanan..


aku bersyukur sangat ade 2 hero yg sentiasa berada di sisi..

"papa tetap dengan mama biar apa pun terjadi"

"sebab apa?"

"sebab papa sayang mama, papa nak hidup dengan mama."

thanx papa sayang, cukup kalau papa sorang percaya mama termasuk keluarga mama.

paling terharu bila segala perhatian hanya untuk aku;

bila dye usap kepala aku...
bila dye kucup dahi aku...
dan bila dia sentiasa berbisik kepada aku "mama sabar ye sayang"

sudah cukup untuk menenangkan hati yang sedang gundah..

terima kasih papa atas segala perhatian dan kepercayaan.
love u so much ♥

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: