Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mengata dulang paku serpih..

aku malas nak banyak bunyi sebenarnya..
malas nak layan benda yg remeh-temeh bagi aku..

kalau kau sendiri pun meniaga pakai duit judi bg orang makan..
maghrib2 tengah azan ko maen judi tak bole ditegur..
tu ko tanak citer kat orang ke..halal ea duit ko?
patutlah tutup kedai..

bodoh punya manusia..
dicanang sana sini bangga dengan maksiat yang kau buat..
kalau tak taw malu sesama manusia pun, malu la dengan Allah..

kau menghina orang laen macam kau tu suci, manusia yang takde dosa dengan Allah..
seteruk2 aku pun..tak pernah aku nak buruk2kan orang, bercerita aib orang sana sini..

aku takkan balas semua perbuatan kau, sebab orang macam kau makin dilayan makin menjadi..meroyan tak sudah.
aku ade anak, ade keluarga..kau pun ade keluarga..masing2 dah besarkan.
jangan ade otak tapi takde akal..
tunggu tak dekat dunia di bayar cash, kau menjawaplah dekat akhirat nanti..

bukan nak kata aku sempurna, bukan aku nk berceramah bab agama, bukan nak kata amal aku cukup..
manusia mana yg tak pernah lalai dengan godaan dunia..
sekurang2nya aku sedar dengan kesilapan aku..dan bukan lagi masih terus-terusan melakukan kesilapan tersebut.

semoga suatu hari nanti Allah memberi hidayahNya kepada aku. Amin.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: