Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Gambar "Intim" Tersebar - Gadis Lapor Polis

haisshhhh, dunia..


"Lepas windu nan cyng at petronas" - caption pada gambar tersebut yg di-upload dekat tweeter.

Pemilik gambar sebenar Nuraslinda Binti Afrizal bagaimanapun mengaku bahawa gamabr2 yang tersebar tersebut sememangnya dia tetapi bukan di muat naik oleh dia sendiri dan akaun tweeter menggunakan nama aslinda_pit berkenaan bukan milik dia.

Dia turut menuduh perkara tersebut dilakukan oleh skandal teman lelakinya dengan tujuan ingin memalukan dia.


Walaupun laporan polis telah dibuat, dia tetap menjadi bahan kutukan.

Sekali pun akaun berkenaan disekat, boleh bayangkan berapa ramai yang dah share gambar tesebut..yang dah save dalam hp.
Lagi satu, dah terang-teang la ko taw bf ko ada skandal..yang ko melekat lagi dengan dia tu apahal?
dah la buat kerja kat petronas, amek gambar pulak..nei sah-sah skandal bf ko boleh pegang hp dia semua.
Tulah, ada otak tapi takde akal. Hujung-hujung menyesal tak sudah.

Sedangkan aku, kalau taw ada perempuan lain sibuk duk msg, pm tunang aku bagai pun aku tarik muka masam. Lgkan terang-terang taw ada skandal. Memang mintak penampor buaya la dengan aku.
Choiii, selisih!

Semoga aku dan bakal suami seta keturunan aku nanti terhindar daripada segala godaan syaitan nei-hasad dengki manusia paling aku takut.
Dunia..dunia......

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: