Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

PEMBERITAHUAN.

UNTUK MENYENANGKAN SEMUA PIHAK..
cewahhh ayattt tak boleh blah..hehee.

bukan apa, aku tanak bagi korang confius kalau aku campurkan blog peribadi dengan barang2 jualan..
so untuk memudahkan korang nak carik handbag's, baju ke, purse ke...aku dah buat satu lagi blog khas untuk jualan je. online shopping la maksud aku...

click ------> Schaz Shoppe

jangan lupa follow ye..

Insya Allah aku akan update hari-hari dengan koleksi-koleksi terbaru yang ada..
kalau aku tak update tu maksudnya mungkin hari tu aku banyak keje..tak sempat.

kalau ade sebarang pertanyaan nak tanya stock ke, nk order ke..whatsapp aku je.
online 24/7
jangan risau whatsapp aku tak pernah offline.
boleh juga kalau nak emel je kat aku...sebab handphone aku memang aku ade install so sesapa emel aotomatic aku akan dapat taw.
mudah kan.

kalau ada sebarang kesulitan aku akan beritahu, sebagai contoh aku g holiday ke, outstation ke..jangan risau.
semua bisa diatur.

Happy Shooping uols.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: