Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Update

hye uols..
woww,,serius aku tak sempat giler nak update blog dengan stok2 baru yang ada.
maklumlah, aku keje opis hour..online semua by phone S2 aku tu je.
yang mane aku boleh update kat Wechat, FB & Insta jelah.
nak update blog memang taklah uols.

baru-baru nei aku ade gak sevey2 Tab.3 mini lite..
still confuse nak amek yang mana..

paling giler..
skang lepak bengkel tunang aku pun..
handphone sentiasa kat tangan dok balas wasap, PM, wechat...semua berkaitan bisnes.
sampai kadang aku tengok muka en.tunang cam boring aku tak layan dye.
so memanmg ken kurang2 kan laa lepas nei.
hope customer memahami.

masyukkk, masyukkk jugak kan...
hati kesayangan kene jaga.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: