Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

JDT Juara Liga Super 2014

Belated post...


maklumlah, semalam aku cuti..cuti peristiwa, sape tanak cuti free kan.hehe..
tapi yang sadisnye hari nei aku kene keje..huhuuu..untung lagi gomen cuti straight sampai ahad.

aku mula kenal bola sepak dari kecik lagi..
dari aku darjah 1 kalau tak silap, sebab masa tu aku rajin ikut bapa aku pergi stadium..tengok bola, time tu perlawanan antara kilang2 la kat Pasir Gudang tu..
bapak aku seorang yang aktif sport..badminton & paling minat takraw..
tapi sejak kes tisu lutut bapak aku koyak masa main takraw sampai kene masuk Hospital Penawar operate..bapak aku dah tak main lagi.

kesimpulannya, aku nak btaw JDT menang Liga Super 2014
meriah semalam, sambutan hangat masa diorang sambut pemain kat Tol Skudai...siap keliling JB lagi.
aku tak pergi sebab encik tunang kerja..hehee.


nei gambar aku amek kat page fb je..
kemeriahan masa dekat Stadium Larkin dengan kehadiran lebih 20k penyokong.


Tahniah Johor Darul Takzim atas kejayaan anda semua.

kalah menang aku tetap bangga menjadi anak Johor, IC aku 23, surat beranak aku lahir dekat Johor, no hp aku pun 013-7xxx, plate kete aku pun J...hehee..bakal suami aku pun orang Johor.

kite amek dari segi positif la kan, jangan asik pandang negatif..
tak kire la Kedah, Selangor, Perak atau Kelantan menang..kite tetap 1 Malaysia..sama2 menyokong untuk pembangunan bola sepak Malaysia agar lebih maju & berdaya saing.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: