Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Makan-Makan Raya Rumah En.Tunang

tak habis lagi citer pasar kan uols...
aiii, raya kan sebulan....selagi raya belum habis selagi nei la kite beraya..dok ziarah sedara mara, sepupu sepapat, sahabat handai, kawan-kawan yang ntah setahun skali baru dapat jumpa..kang dah habis raya masing2 duk bz sakan jek.

oke laa...
hari khamis raya ke-4, member aku cakap nak datang beraya..cadangan mula-mula nak goreng mi jek. skali pikir2 mandangkan khamis tu kitorang takde beraya ke mane..ahhh, panggil jela skali semua sape2 yang free datang rumah. maklumlah, kawan aku kawan encik tunang, kawan encik tunang kawan aku jugak. senang kerja la kiranya....

kenapa aku buat hari khamis?
sebab jumaat kitorang nak gi beraya sakan, sehari takde rumah..sabtu pulak en.tunang dah naek keje.

"mak tu, mama suruh jelah masak apa pun..semuanya boleh. janji ade bahan."  haaa, nei kata-kata keramat tunang aku.

sudahnye kitorang ke tesco & smart beli bahan masakan... menu utama - SOTO


disebabkan aku suruh budak2 nei datang lepas pukul 5 petang, tup tup...aku & M.I.L dalam pukul 4 lebih dah siap masak...
banyak masa lagi sementara nak tunggu diorang datang.
jengah2 tengok en.tunang ade kat belakang rumah, aku pun mengekor laa....
wahhh, banyaknya manggis dah masak..jolok jangan tak jolok encik abang oiii..hehe. pokoknye tinggi besar..dah puas kait dengan bersemut, benyamuk....dapatlah jugak dalam sekilo....
masuk2 rumah terus mandi siap2.


tetamu 1st yang datang..diorang sampai dalam kul 6.30 petang camtu.
orang jauh nei duk KL..tapi sebabkan husband orang JB..tu balik beraya kat sini. tahun lepas time rumah aku buat open house diorang datang jugak..
dioarang nei member group Malaysia Itasha Movement, group Itasha (kete katun2 bak kate orang) kalau korang search kat google image keyword Itasha..macam2 gambar la keluar nanti.
lama jugak diorang lepak..akibat penangan nak tengok cite Rindu Awak 200% hehee...


oke..yang pompuan nei dari VSM, komuniti kitorang..dye pun ade join club SIC..
yang bersongkok tu bf dye..press SIC, slalu join kiorang lepak2..jalan2...senang kalau bf gf sehati sejiwa nei.


yang nei budak2 club VIVAC..
perkenalan kitorang kelakar, yang baju hijau tu kejar kete tunang aku dari Larkin sampai Kg Melayu gara2 nak tanya pasal sticker kete je..time tu kitorang baru balik dari pasar karat. acara kejar mengejar tu yang jadik kenal & jadik kawan. secara automatik wife dye pun jadik kawan aku.hehe


nei boleh dikatakan bff baru aku..
walaupun kitorang baru kenal 2-3 bulan melalui cara bahan membahan kat fb, then wasap2 boleh jadik serasi. jumpe pun skali dua je.. bf dye budak club VIVAC..so secara rasminye dye pun member kitorang.

kalau nak dipikir2kan..unik cara kitorang berkawan. :)

sori uols..akibat terlampau sakan berborak..takdelah gambar soto kat sini.
yang penting aku makan ulang2, sedappppp..siap berebut begedil dengan encik tunang.hahaa.
ehhh, begedil 100% air tangan aku taw.kikikiiiii

so belum tamat lagi acara makan-makan raya di rumah encik tunang...sebab raya ke 5 pun ade makan2 gak. yayayaaa...tunggu update seterusnye.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: