Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Rindu Awak 200%

Sekarang tv3, setiap jam 7pm - 8pm tengah tayang citer Rindu Awak 200%


mula2 start tayang..aku macam Eeeeii, takde hero lain ke nak amek.
tapi lama2 lepas tu, aku rasa oke laa...aku cuma tak minat bila tengok Zul Ariffin belakon dalam citer Balistik..walaupun dye cume muncul babak akhir je..sebab rambut panjang!
sejujurnya aku tak suke lelaki berambut panjang...lepas tu ade misai lebat atau tebal..ade janggut sejemput macam encik tunang aku tu oke lagi laa. hehe.

heroin nama sedap..Armel Aisyah...
tapi perangai ego habis. macam aku nak tampar2kan aje minah nei...
dah la pendek..bile cakap dengan laki dye kene dongak ke atas...huihhhhh.
mulut pun boleh tahan gak..jenis cakap lepas ape dye rasa, tak jaga hati & perasaan orang lain langsung.

nasiblah dapat suami penyabar..

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: