Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

8 Pantai Menarik Dengan Bajet Yang Rendah.

buat semua yang suka bercuti..
yang suka tengok matahari terbit / terbenam, sukakan laut / pantai, suka menyelam..keindahan alam.
ade 8 buah pulau yang cantik dan menarik serta dengan bajet yang rendah.

1. Pulau Langkawi


Pulau Langkawi nei memang cantik. Banyak kali aku pergi. Tapi kabel car tak pernah aku nak dapat naek,,disebabkan kesesakan dan kena beratur panjang.

2. Krabi, Thailand


Krabi nei destinasi idaman aku. Nak sangat honeymoon kat sini. wahhh, seronok tak terkata. tengok gambar pantai diorang je dah geram. jernih gile!

ade 6 lagi pantai cantik, antaranya Lombok, Bali, Phuket...banyak laa.
uols boleh tekan gambar tu untuk lebih lanjut. siap ade kirakan bajet & list hotel serta harga.
so boleh la palnning holiday awal-awal. gittew.

" this is LJ official blog ♥ "

6 ulasan:

izzeyda berkata...

Yup pantai kat krabimemang cantik.. tapi pulau2 kat malaysia pun apa kurangnya.. macam pulau perhentian dan lain2..

.:: Schaz ::. berkata...

betol2. antara pulau tercantik ialah pulau redang. :)

Encik JI berkata...

mmg berbaloi pg krabi. hehe phi phi island pn sgt cantik. wahhh

nurul hidayah berkata...

Dayah tak pernah naik kabel car . ahakss
Dayah tag sis Schaz eh ^_^
http://nurulhidayahpeace.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

Scha Nazri berkata...

teringin nak pergi krabi. wuwuwu

.:: Schaz ::. berkata...

kan uols..teringin nak g krabi.