Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Kuih Raya 2015

Hye uols.
Salam Ramadhan. hehe. pejam celik je tak lama lagi nak puasa..lepas tu raya.
excitedkan sangatttt.

sempena aku dah berhenti kerja & duduk rumah takde buat pape nei...idea nak bisnes kuih raya pun muncul la secara tiba-tiba..disokong denga bakat semula jadi mak mentua aku yang serba serbi boleh buat.

lai lai..sape nak tempah,, dah boleh oder sekarang...
harga murah-murah je uols..harga kasih sayang peluk cium. mampu beli.


Biskut Mama Carrie
1 bekas 50 pcs RM26


Biskut Dahlia
1 bekas 50 pcs RM20


Kuih Tart Bunga
1 bekas 50 pcs RM20

Kuih Tart Mangkuk
1 bekas 50 pcs RM25

Kuih Tart Gulung Kurma
1 bekas 50 pcs RM26


Popia Udang Kering
1/2 kg RM28 | 1 kg RM45

ada macam-macam jenis lagi yang bakal menyusul...tunggu akan di update kemudian.

berminat boleh whatsapp 013-709 5004

COD Johor Bahru & area berdekatan

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Normi Nieza berkata...

good job..:)

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini