Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

6 Bulan VS Kaki Bengkak

Alhamdulillah, diam tak diam kandungan aku dah 6 bulan..tak lama lagi nak masuk 7 bulan.
tak sabar rasanya. Jantina? Biarlah rahsia dulu. hehe.

minggu lepas kot tak silap aku..tengah duduk-duduk, sekali aku perasan kaki aku lain macam. bengkak!
pehhh, serius ngeri tengok kaki sendiri..ddah macam obesiti gayanya. memang ketara bengkaknya uols...sampai aku pakai selipar pun, berbekas kat kaki.

2 hari lepas, sebelum tido..aku tunjuk la dekat encik suami. dye pun terkejut tengok. siap tanya aku "kenapa bengkak? bila perasan?"

aku ade jugak google pasal kaki bengkak. rata-rata semua cakap normal. bila aku search images...uihhh, ada yang lagi bengkak dari aku. so, aku rasa lega la sikit. ingat aku yang teruk..maklum laa, masa aku mengandung anak 1st, takdelah pulak kaki aku bengkak. sikit pun takde. kali nei je. nak kata perut aku besar..semua cakap perut aku comel je..mungkin sebab badan aku pun comel kot..tinggi aku pun 155cm je.. takpelah, janji anak aku lahir keluar nanti sihat walafiat, sempurna tubuh badan fizikal & mental. Amin.

oke la uols..nanti aku update lagi. perut dah lapar nei, belum makan tengahari lagi. hehe.
ehh cakap pasal makan, sekarang nei suami aku pulak yang kuat makan..pagi mesti nak sarapan, tengahri mesti nak makan, petang pun carik makan..malam balik kerja mesti nak makan..belum kira yang ringan-ringan dye buat kunyah-kunyah lagi. mengalahkan aku oiii. tapi eksyen..cakap dye takkan gemok. cehhhh.

hari tu mood ape ntah tibe-tibe ajak aku makan asam laksa dekat KSL..mengidam uols. lepas tu cakap aku pulak yang ajar dye makan asam laksa. kekekeee.

oke laa..kang makin banyak pulak aku membebel...bubbye.

" this is LJ official blog ♥ "

2 ulasan:

Mila Hilas berkata...

tahniah..rmi plak blogger yg ngandung taun ni.hihi..bile due?

sherlina halim berkata...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini