Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Wahhh..9 Bulan Sudah!

Alhamdulillah, hari nei aku diberi peluang untuk berkongsi cerita lagi. sekian lama tak ber-blogging.

haha. apesal ntah dengan laptop aku tu..tak boleh nak buka internet..kene daftar ke expired apa katanya. nampaknya nak kene hantar ke kedai untuk format balik. nyampahhh taw!

hey uols...aku nak share sikit perkembangan terbaru.
tak lama lagi aku nak deliver dah..orang kate skang nei kiranya tengah menghitung minggu.
kalau nak diikutkan aku dah masuk 37 weeks. wow! cepat je masa berlalu kan...hehe..excited lol.
selera makan aku pun bukan maen mencanak-canak..macam-macam nak makan, kejap-kejap nak makan. bila aku makan, encik suami pun ikut makan..la nei aku tengok dye pun dah geok sikit. kikikiiii.

baju baby aku dah prepare sikit..bag baby pun member aku ada bagi, so jimat sikit tak payah beli lagi.
tinggal barang-barang aku jelah..macam bengkung, set bersalin...mak bidan tukang urut mak aku dah bookingkan awal2.

skang mak aku ade dekat bandung..pergi holiday kauuuu. adelah aku kirim kot-kot ade jamu murah kat sana.

minggu nei ade baby fair 3 hari..tak sabar nak pergi memborong lagi. shopping yokkk.
lepas tu skali ade event jom heboh pulak. sbelum deliver nei, kita jalan puas-puas ye..lagipun banyak berjalan senang bersalin. orang kata.

ehhh, cerita pasal aku dah 36 weeks kan...encik suami macam confuse pulak.

"due mama bukan 19/11 ke..apesal dah 36 weeks (means 9 bulan)?"

hahahaa..aku pun confuse nak jawap camne. last-last aku cakap "tempoh bersalinkan sampai 40 weeks" kekeke. terima jelah jawapan aku tu, takyah pening-pening pikir kannnn.

tak sabarnye lahaiii nak tunggu si kecik nei keluar. ehh, aku dah ada nama untuk dye. hehe.

" this is LJ official blog ♥ "

3 ulasan:

mila berkata...

wah..mmg x sbr kn tgu kelahiran ank.hehe..semoga lancar semuanya

mila berkata...

wah..mmg x sbr kn tgu kelahiran ank.hehe..semoga lancar semuanya

Cik Nor berkata...

wwamoga dpermudahkan..aammin