Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Syukur, Rezeki Kami.

alhamdulillah, nampaknya bisnes online aku berkembang setapak lagi ke depan.
baru-baru nei aku ade join butik vendor... rezeki dari Allah untuk kami sekeluarga. aku handle berdua dengan encik suami, senang kalau aku dalam pantang nanti dye taw camner nak handle, restock bagai...

so pada korang-korang yang nak dapatkan handbag murah-murah & berkualiti..boleh laa walk in kat butik nei yee..macam-macam ada..baju, seluar, jubah, kosmetik..product kesihatan.

BUTIK HOUSE OF BEAUTY (H.O.B)
NO.27-01, JALAN BUKIT MUTIARA 21, TAMAN BUKIT MUTIARA, 81100 JB.
10.30 AM - 10 PM
SELASA - AHAD (ISNIN TUTUP)
0137095004

kalau korang tak sempat walk in....aku still jual online lagi. harga sama je..siap free cod jb, pg, tiram.

FB page : schaz shoppe (kosmetik)
FB page : schazrol_bagshoppe (handbag / slingbag / pouchbag / travel bag)
Instagram : schazshoppe

apa-apa boleh wasap / wechat no kat atas tu okeyh. 24/7 aku online. delivery anytime everywhere..kecuali kalau aku ade hal urgent @ luar kawasan..aku akan update la.

so uols..jom laa support our local scene.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: