Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Aku tanya apa khabar semua?

wahhhhhh lama giler tak upate blog. masihkah ada pembaca-pembaca setia?
hehe huhu hoho

rasanya dekat setahun kot tak update pape.
al-maklum laa..aku mengalami pembawakan budak yang teruk..dah masuk 6 bulan baru aku oke..baru ade selera makan, baru bole berjalan sakan.

perkembangan terkini....

anak aku yg sulung dah darjah 1...
anak aku yang no 2 lak..lelaki lagi...dah nak masuk 4 bulan pun...
sekejap je masa berlalu kan...

bisnes aku pun..alhamdulillah dah semakin berkembang..
daripada bisnes online sepenuh masa..aku dah mula masuk 1 vendor..sekarang pula alhamdulillah dah masuk dekat 7 vendor..dan aku pula sekarang aktif join mane2 tempat yg ade event atau carboot sales.
takpe pelan2 kayuh.

ehhh korang2 yang nak beli/cari handbag baru dengan harga bajet..boleh la follow IG aku okeyh.

Follow IG : @schazrolshoppe
FB Page : schazrol_bagshoppe
whatsapp : 0137095004

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: