Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Whatsapp sape tu papa?

oke..nei saje aku nak throwback masa baru-baru lepas kahwin..
masa belum pregnant lagi...masa aku masih tengah kerja office dekat Kebun Teh...

ehhh..Kebun Teh nei nama tempat taw..contoh macam larkin, melodies garden...haaa camtu..
jangan pula ingat aku keje office dekat ladang teh macam kat cameron tuuu...huhuu.

bila hari jumaat je..aku halfday..maknanya aku kerja la..
suami aku pulak cuti...
kadang2 whatsapp la macam habis je halfday mane nak merayap ke apa kan..
anak aku yg sulung nei pun agaknya tengok papa dye dok sibuk maen hp..pun bertanyalah..

"papa nei asik maen hp je. whatsapp sape?"

yang suami aku pun jawap "whatsapp mama laa."

ehhh, anak aku nei pun jengalah tengok hp suami aku tu...lepas tu siap cakap... "takde gambar mama pun?"

haaa amek kau killer question anak aku bagi..and then suami ak pun bgtaw aku sambil bagi icon ketawa keluar air mata.
time tu aku pakai profil pict kereta idaman..hehe, pembakar semangat la konon.
aku pun tukar la gambar masa honeymoon dekat langkawi..then suruh suami aku tunjuk semla kat anak lelaki aku tu.

"papa, bila kite nak pergi langkawi lagi?" pulok dahhhh.

hahahahahaaaaa. sekian.

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: