Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

KTAR ada Versi Raya....


akibat penangan citer KTAR nei..
aku pergi bazar pun beli ape yg aku dah plan nak makan, lepas tu cepat2 nak gerak..sebab nak tengok KTAR punya pasal.

citer KTAR nei dah nak habis pun sbenarnye..sebab 15/7 nei dah start citer baru...
tengok iklan macam tak best, lagipun pelakonnye aku tak minat sangat..huhuu.

tak cukup dengan tu aku tengok pulak ulangan dekat tonton.my
lepas tu aku google pulak jumpe sambungan KTAR versi raya dekat penulisan2u...serius feeling2 baca..
cuma yang aku tak puas hatinya tu..takkan watak wati, mak dye, yazid & saiful habis mcm tu jek.
tergantung aku rasa.

kot lah kan..lepas kantoi semua, bapak indah halau wati & mak dye..tak bagi harta satu sen ke..ceraikan then duk KL dengan indah ke...wati jadik gila ke...mak dye meroyan ke..
yazid pulak kene tangkap ke..saiful bawak diri ke lepas indah kene kawen dengan fahin padahal sbenarnye dengan zin...

haishhh, sis Umi Nadzimah law buat novel KTAR 2 pun i beli u sebab suka gittew...nak taw kesudahan lengkap cerita. tak puas baca.

uhuiii, ending semalam indah kene tampar ngan bapak dye depan saiful...ntah cmne lak episod hari nei, takkan takde hero muncul selamatkan indah ke kan..bongkar semua kecurangan wati, kesusahan indah...
haishhhh, tak sabar wehhh nk tunggu episod hari nei..
cepatlah masa berlalu..perut pun dok berdangdut gak nei...

" this is LJ official blog ♥ "

Tiada ulasan: