Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

Mom & Baby Expo Punya Cerita.

wahhh, sekian lama tak update blog dengan cerita-cerita perkembangan terbaru.
Alhamdulillah, kandungan aku sekarang sudah 6 bulan..tak lama lagi nak masuk 7 bulan dah. diam tak diam je kan uols. excited!

baru-baru nei aku pergi Mom & Baby Expo dengan encik suami..rambang mata oiii. haha.
orang punya laa ramai..walaupun time tu hujan.

aku takdelah shopping macam-macam..beli apa yang patut dulu je. macam botol susu..aku beli jenama Avent (anak 1st aku pun pakai brand nei dulu) sebab tahan..murah uols, 2 botol 9oz baru RM60 je. kalau kat luar memang tak dapat la harga tu.

lepas tu aku beli baju baby (romper)..selai RM5 je..beli 5 helai RM20. comel-comel. geram!
baju aku tak beli banyak sangat..sebab pada aku lebih kurang je dengan harga kat luar. selain tu, aku usha-usha jugak set bersalin, bengkung...usha je, tak beli pun sebab sama harga dengan kedai luar..kalau murah pun just tolak RM5-RM10 je, takde yang offer.

pampers jangan cakap la..masing-masing promote 4 bag RM100, 2 bag RM50, 3 bag RM100...macam-macam brand, tapi paling laku brand Drypers la.. ada yang aku tengok diorang beli..macam nak buat stock setahun. banyak giler beli. aku tak beli. encik suami kata..nanti baru beli..bulan-bulan depan mesti ada expo lagi. huhu. lagi pun kitorang tak standby bawak banyak $$$ pun..maklum laa, 1st time pergi baby expo. hehe.

haa, terlupa pulak..suami aku belikan susu ibu mengandung...
sebelum nei aku minum Anmum perisa coklat..tapi masa kat expo, suami aku belikan Enfamama lak..katanya rendah lemak, minum tak gemok. hahahaa.
tapi pada aku, sedap lagi Enfamama punya perisa coklat..kalau Anmum masih terasa susunya. aku minum gilir-gilir, sayang kot nak buang..banyak lagi tuuu.

so lepas nei kalau keluar jalan..tak tengok barang lain dah..tengok barang baby je. banyak lagi nak beli tu..

" this is LJ official blog ♥ "

1 ulasan:

mila berkata...

sy yg 8bulan dh ni pn x beli pape lg brg baby hehe