Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...amalkan pada anak anda...

stelah 2 hari kaseh xpos ape2 n3 pn kt blog nei...
hari nei kaseh nk sharing something dgn uols semua...

Panggil anak2 anda dgn baik..
dan usaplah keatas kepala anak anda..
kemudian ucapkan doa bermaksud..
"aku mohon perlindungan untuk kamu dengan kalimah2 Allah yg sempurna & semua perbuatan syaitan & ancaman berbahaya serta drpd semua mata yg jahat. Amin."
Rasullulah s.a.w memohon perlindungan kpd Allah dgn doa ini utk Husin & Hasan.

kaseh juga amalkan pada putera kaseh..
agar kelak dye mjadi seorang anak yg soleh, menjalani perintah Allah, taat pd kedua ibu bapa serta menghormati org tua.
Amin.

Tiada ulasan: