Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...holiday..holiday..holiday...

petang2 cmnei dok kt luar rumah..kena lak angin yg sepoi2 bahasa gitu..
tenang jiwa..huhu.
lg law dpt g bercutikan..
nk2 skg nei lynn da ada family. sdri.bayangkanlah.hehee.

lynn teringin nk g Pulau Perhentian..

tempatnye cantik, indah, pemandangan yg menarik..
nk berbulan madu pOn sesuai..
xsemestinya kena bbulan madu luar Malaysiakn..

dasar laut yg indah..masih byk lg perlu diteroka..
seronoknye law dpt sentuh ikan2 kecil dlm laut tu kn..
cm citer Finding Nemo tu..kiut2 jerk

lynn nak sgt cuba diving & snorkeling..
seronok x terbayang..tp suami lynn msti xnk law lynn ajak..
suami lynn tu penakut cket.heheheee.

lynn mmg ske melancong..jalan2..
law boleh 1 Malaysia nei lynn nk round..

uols suka melancong x?
kot2 ada tempat menarik nk sharing ngan lynn yekk...

Tiada ulasan: