Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...makanan tambahan...

Afternoon semua...

pagi2 lg papa da call tanya khabar mama & nazhif..
mama ngan nazhif sihat papa..
pe laa papa nei kn nazhif..bru 5bln da tnye pndai blari x..?
mama gigit2 nti bru taw kn..huhu.

acct..lynn bru je siap kemas umah..lmbtnye.
heheee..yg penting masak dlu..

anak lynn pun da bobok..nti dye bgn baru bg mamam..
semalam malam..lynn g tesco..
biasalah..nk beli brg si kecik nei..

anak lynn susu bdn spenuhnya..mmg lynn xbg susu tambahan..
cuma lynn bg makan nestle cerelac sbgai tambahan..
taw2 jelah..bdk lelaki kuat susu..susu xpuas.
nei pun auntie lynn yg sarankn..
auntie lynn tu kje nurse..so da biasa dgn baby2 nei..
mama & papa baby pun biasa..heheee.


keyh la uols..
lynn de kerja yg perlu disiapkn..
have a lovely days...(>_<)v

Tiada ulasan: