Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...kasut orange yg kiut...


Nape tbe2 de pic kasut oren yg kiut neh..?
hehehe..
sbenarnye lynn nk cter nei..

lynn g jb uptown..
dgn mak, auntie & adik2 kaseh..ofcz la nazhif pOn de skali. =)
tgh jalan usha2 barang..
lynn terpandang lak kasut kecik nei..
hati lynn terus terpikat..law xbeli nti smpai umah dok teringat2..
lynn mmg cmtu...dok tbayang2..
huhuhu.

kiut kn kasut nei..
Ben10 lgik..tp anak kasih blm blh pkai lg..longgar.. (>_<)
masa beli tu pOn..dok kne bebel dulu ngan nenek nazhif..
membazir, blm blh jalan, katanye..xpayah beli.
alahaiii...standby kn sayang..cm mama lak yg nk pkai..
bkenan sgt..heheheee.

keyh la..jam pun da kul 1:27am..
semua dah dibuai mimpi indah..
kaseh pn nk tdo..menguap dah beploh kali. (_o_)
gd nite semua...sweetdream..
zzzZZzzZZZzzzZZZzzz.............

Tiada ulasan: