Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...manja betul...

hmm..manja btol ank teruna lynn nei..
xleh tggl lgsg..ngokngek2 je taw..
lynn yg dgr nei..mcm nk kne sawan.huhu.
cmtulah..selagi lynn xangkat, xriba2, xtimang2...
alahaiiii..anak mama nehh.

haishhhh..lynn fkr nk g kje pOn bebelah bg..
uols bayangkanlah..lynn g kdai jap pn xbwa dye..melalak smpai lynn balik neh.
owg laen pjuk pOn xjln aw..

so knelah tggu putera lynn neh bsr cket n da pndai sesuaikn diri ble lynn xde...
brulah lynn blh g kje...

acct lynn pn rasa berat nk tgglkn hero lynn nei kt owg..
tkOt lak tgk berita kes pengasuh dera, pukul bdk yg dowg jga...
cm fobia lak..

lynn lbh ske jga sndri..lbh seronok dpt tgk anak mbesar dpn mata kite sndrik..
ye x..
cayang nazhif!!

Tiada ulasan: