Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

pass over to me???

semalam my mom tolak g KL..de kursus francais.
wahhh..nampaknye pangkat lynn da turun..drpd seorang maharani jd pembantu.huhu.
[ecehhh2..beSo punye pangkat.]

cehhh..xdelah. gimik je tuuuu..
law my mom ada pn..lynn still tolong2 wat kje umah..
cma bab masak2 neh 110% serah pd mak..bkn ape..mak lynn masak sdp sgt.

ari nei giliran lynn lak yg masak...
buka peti ais..jengok2 sploh kali..ermm.
masak ayam kari jelahh..nyum2.

tugas basuh baju diserahkan kpd lil sis lynn, ayu..
law yg kecik tu..xleh disuruh..alasannya, ada homework..
xpelaahhh. laen kali baru lynn buli dye lak..hehehe.

Tiada ulasan: