Daisypath Anniversary tickers

Followers

About Me

Foto saya
Johor Bahru, Johor, Malaysia
aku adalah aku. walau sebanyak mana kau membenci aku, aku tetap takkan berubah hanya untuk kau ♥

...bile bab makan...

bile bab makan....
sape yg plg laju???
mestilah hero lynn...
tgklah badankn...semangat..
makin berat anak mama neh...
skg nei dah 7.3kg....hamboiii, beratnye...

hari tu lynn g tesco..so bli la roti sosej nehh..
dah lame xmkn..so terasa cm nk mkn lak..

uols tengok gelagat nazhif nehh..

nazhif tgk je lynn mkn..kecur air liur.heheee.

so lynn pn bglah anak teruna lynn pgg..
wahhh, ble da dpt je..terus msOk mulut..
lynn tgkkn je nazhif kunyah2 sosej tu..wlpn lum ade gigi..

"mama, caye nk mamam leh x? mama tamO marah2 caye ea.."


nazhif..nazhif...
makin kuat makan anak mama neh...

Tiada ulasan: